Sunday, May 30, 2010

Maak klaar.


Ek begin altyd met baie dinge. Soms op een slag. My nuutste obsessie is duidelik hierdie blogskryf-ding. Die rede waarom ek besluit het om hierdie blog te begin skryf, is die feit dat daar gedurig woorde en mooi frases in my kop ronddwaal, maar ek het nie altyd lus om die goed neer te skryf nie (en as ek hulle wel neerskryf verlê ek gewoonlik die papier waarop ek dit geskyf het). Ek het gevoel dat 'n blog 'n goeie plek sal wees om dit neer te skryf (of neer te tik...).

Om die waarheid te sê, ek het op 'n tyd 'n klein notaboekie in my skoolbaadjiesak rondgedra sodat ek allerande mooi woorde of sinne of frases dadelik kon neerskryf. Dit het aan die begin nogal gewerk. Die notaboekie bevat 'n paar bladsytjies met woorde soos "asjas" en frases soos "die lewe is 'n kaaskrul" daarop geskribbel. Later is hierdie notaboekie egter nie meer net gebruik vir Afrikaanse skerpsinnighede nie, maar ook vir oulike Franse woorde en frases, soos "je suis comme un sac de sucrerie" en "je suis une grande voyageuse, mais tres attacheé a l'idee de la maison".

Ek kan met alle eerlikheid sê dat ek die notaboekie darem nog gebruik, maar net om Franse-dinge neer te pen en dan byderhand te hê wanneer ek iets in die Franse klas wil sê en van 'n oulike vaste uitdrukking gebruik wil maak. Maar ongelukkig het die boekie nie my probleem opgelos vir die feit dat ek te lui is om Afrikaanse-dinge neer te skryf nie. Dus "blog" ek nou.

Ek kan nie regtig dink dat enige iemand genoeg sal belangstel om my blog te lees nie, maar dit traak my nie regtig nie. Ek skryf nie om ander mense te beïndruk nie, ek skryf vir myself. Ek skryf om eendag vir my kinders te kan wys hoe ek gevoel en geskryf het toe ek jonger was. Ek skryf sodat my toekomstige man dalk eendag op my blog kan afkom en iets anders van my persoonlikheid kan raaklees. Ek skryf om dinge te laat sinmaak. Ek skryf omdat dit lekker is om met woorde te speel en te kyk hoe vinnig 'n mens tikfoute kan maak en sodoende die betekenis van 'n woord/sin kan verander. Ek skryf omdat ek cool mense ken oor wie ek kan skryf. Ek skryf omdat ek (soos reeds telkemale genoem), mooi woorde en frases wil onthou. En ek skryf omdat skryf die een ding is waarmee ek kan begin en waarmee ek nooit hoef klaar te maak nie.

1 comment:

  1. Lekker Sarina!

    Welkom op blogger, nog iemand wat hul hart hier saam my gaan uitstort!

    ReplyDelete